قديم 09-02-2012, 09:36 PM   #65
noura322
عضو متفاعل

مشاركات الشكر: 142
شكر 147 مرات في 85 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amr Abozied مشاهدة المشاركة
الحمد لله ...لو وصلتي لحاجه قوليلي وانا برضه لو لقيت حاجه حاقولك ايه رايك في الجراب اللي في الرابط دهSamsung Book Cover Case for Galaxy TAB 7.7 (P8 / GT-P8) #EFC-1E3NBEC - EXPANSYS United Arab Emirates
ااه حلوة شبة اللي كانت معايا للجالاكسي تاب الاولاني خالص
اول لما يكلموني هبغلك عاطول

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:27 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:16 PM ---------

Lody 1983
الصراحة الجهاز لحد دلوقتي جاااااامد جدي ههههه
مافيش اي مشاكل ظهرت فيه
انا حاسة انك قلقان من موضوع االصيني والفيتنامي دة انت عارف والله انا كان معايا الجالاكسي تاب الاول والجالاكسي 1 والجالاكسي نوت وكانو صناعة صيني والله مافيش اي مشاكل ظهرت معايا في الاجهزة الحمد الله
المهم تعامل الجهاز بتاعك كويس بس هههه عشان عارفة استخدام الولاد رهييييب تلاقي التاتش بطئ نتيجة لما بيتحط في الجيب من غير جراب وجنب المفاتيح
بس بص كاتقفيل ماافيش فرق خالص بين الصيني والفيتناني
المهم انك تقرأ كويس هنا في المنتدي عن اي مشاكل ظهرت للناس
ولما تيجي تشتري جرب الجهاز كوويس جدا
بالنسبة للاسعار احنا عندنا هنا الجشع ما شاء الله ماركة مسجلة انا مش عارفة التجار بيكسبوا اكتر من 300%
بس للاسف الواحد مضطر لاني مش بحب الشراء من برة خالص احب اشوف الحاجة قدامي واجربها بنفسي بدل بقي ما اشتري ويطلع الجهاز فيه مشاكل ادوخ السبع دوخات بقي علشان اصلحة
يلا يارب توفق في اختيار الجهاز

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:28 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:27 PM ---------

Lody 1983
الصراحة الجهاز لحد دلوقتي جاااااامد جدي ههههه
مافيش اي مشاكل ظهرت فيه
انا حاسة انك قلقان من موضوع االصيني والفيتنامي دة انت عارف والله انا كان معايا الجالاكسي تاب الاول والجالاكسي 1 والجالاكسي نوت وكانو صناعة صيني والله مافيش اي مشاكل ظهرت معايا في الاجهزة الحمد الله
المهم تعامل الجهاز بتاعك كويس بس هههه عشان عارفة استخدام الولاد رهييييب تلاقي التاتش بطئ نتيجة لما بيتحط في الجيب من غير جراب وجنب المفاتيح
بس بص كاتقفيل ماافيش فرق خالص بين الصيني والفيتناني
المهم انك تقرأ كويس هنا في المنتدي عن اي مشاكل ظهرت للناس
ولما تيجي تشتري جرب الجهاز كوويس جدا
بالنسبة للاسعار احنا عندنا هنا الجشع ما شاء الله ماركة مسجلة انا مش عارفة التجار بيكسبوا اكتر من 300%
بس للاسف الواحد مضطر لاني مش بحب الشراء من برة خالص احب اشوف الحاجة قدامي واجربها بنفسي بدل بقي ما اشتري ويطلع الجهاز فيه مشاكل ادوخ السبع دوخات بقي علشان اصلحة
يلا يارب توفق في اختيار الجهاز

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 11:36 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 11:28 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3zzzz مشاهدة المشاركة
عندك حق
الاسعار فى سيليكت
Apple iPad 2
لو تقدر تستني شوية لحد شهر مارس كدة يبقي افضل لانه يقال انهم هيعلنو عن الاي باد 3
وطبعا كالمعتاد هينزل غالي جدا حتي ساعتها تلاقي الايباد 2 سعره نزل شويه عن دلوقتي
noura322 غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان