قديم 26-11-2013, 04:22 PM   #1
عضو جديد

مشاركات الشكر: 7
شكر 15 مرات في 10 مشاركات
حصريا تحديث جهاز نوت 2 الى نوت 3 باخر اصدار من الروم االمعدل 3.4

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اليوم جايب لكم موضوع مهم لكل من معهم نوت 2
دلوقتى تم عمل روم معدل لنوت 2 ليصبح نوت 3

ودة فيديو طريقة تركيب الروم المعدل فيديو
شاهد "Galaxy Note 2 (N7100) - Official Android 4.3 Jellybean - How to install" على YouTube - Galaxy Note 2 (N7100) - Official Android 4.3 Jellybean - How to install - YouTube

ويوجد اكثر من فيديو على اليوتيوب يشرح الطريقة نفسها بس كل الطرق المشروح باللغة الإنجليزية

شاهد "How to install Android 4.3 Jellybean (Leak) On Galaxy Note 2" على YouTube - How to install Android 4.3 Jellybean (Leak) On Galaxy Note 2 - YouTube

والفيديو دة موجود في الوصف رابط تحميل الروم والروت وشرح كل شى عن الروم

ودة رابط للموضوع قى الموقع المطور

MOD: Note3 apps for Note2 (Air Command works!) | DISCONTINUED | - xda-developers

وانا ركبت الروم والحمد لله شغال تمام قوى وظهر التحديث الجديد مع الامكانيات الجديدة مع تحديث الروم

بس انا عندى مشكلة فى خاصية air comment وخلفيات الجهاز نوت 3 فقط
هم عارضين الطريقة فى الفبديوهات من الريكفرى بس انا بصراحة مش عارف اعملها خالص واحترت معاها لانى مش فاهم الشرح كويس وحابب انى اعملها علشان يكون الجهاز مطور من كل شى ويكون فعلا نوت 3

ارجو من المطورين تجريب هذا الروم الجديد الأكثر من رائع وتعريفنا كيفية تفعيل خاصية air comment

وشكراا لكم ومستنين الرد من كل من جرب هذا الروم

!! maro !! غير متصل   رد مع اقتباس
عدد 4 من الاعضاء يشكرون !! maro !! على مشاركته الطيبة ويطلبون المزيد من هذه المشاركات الرائعة ويدعون له بالتوفيق
مشاهدة/اخفاء قائمة الشكر لهذه المشاركة

اخر 5 مواضيع للعضو !! maro !!
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
مشكلة فى جهاز نوت 4 قسم ترقيات أجهزة Samsung بنظام Google Android !! maro !! 2 1153 28-12-2014 12:27 PM
جهاز s3 بعد تنزيل ريكفري غير متوافق التاتش لا... منتدى هواتف Google Android العام darknessprince 6 2059 10-04-2014 08:30 AM
الرجاء من كل المحترفين بنظام الأندرويد بالدخول قسم ترقيات الأجهزة الأخرى بنظام Google Android جني داشر. 1 1049 16-03-2014 11:25 AM
مشكلة فى الاسماء بعد تغير روم TigraRoom_N7100... منتدى ترقيات الأجهزة اللوحية Google Android !! maro !! 2 1330 14-03-2014 04:04 PM

اعلان