قديم 14-08-2014, 03:09 PM   #83
Mr-MoDy
عضو اساسي

الصورة الرمزية Mr-MoDy

مشاركات الشكر: 727
شكر 1,650 مرات في 689 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KitKat Egypt مشاهدة المشاركة
في مشكلة ضخمة في الروم اخي كوكو هو انك لا تستطيع اضافة اي نغمة خارج نغماتك اللي انت واضعها
يعني لما اختار اي نغمة تأتي رسالة خطأ
http://www.ce4arab.com/vb7/images/su...14/1067284.pngالعاب بنات
علي فكرة المشكلة دي موجودة في رومات اه ورومات اخري غير موجودة ياريت تحلها ودي مشكلة في الروم مش في جهازي انا واي حد يجرب مش هيعرف يضيف نغمة غير فقط نغمات الجهاز
بقولك ايه يازميلى انا وانتة مصريين وفاهمين بعض كويس اوووى

ليه ((( مشكـــــــــــــــــ ـلة ضخــــــــــــــــمة ))) ليه ضخمة انتة حسستنى بصراحة ان انا مسحتلك ملفات جهازك اللى بقالها قرن فى التلفون يازميلى نحن هنا لكى نساعد بعض ومعنى كلمة نساعد بعض هى اعطاء المعلومة ومشاركتها للكل باسلوب يتناسب مع االكل الا وهو الاسلوب اللبق

ثانيا مشكلة تغيير النغمة مش من الروووووووم زى ما انتة بتقول لا هى من برنامج الميوزيك الخاص بالاس5 وليس الاس3 يعنى نزل برنامج الميوزيك للاس3 هاتلاقيها شغاله تمام وهاتعجبك انما هاتنزل الاس5 اللى هى اصلا مش ليك علشان انتة اس 3 يبقى لازم نمشى معاها واحدة واحدة وكما قال لك الاخوة الافاضل تغيير النغمة من خلال الميوزيك بلاير وليس من خلال الضبط

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 04:09 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 04:03 PM ---------

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adohmy مشاهدة المشاركة
اذا بالعربي عندك الروم فهو وضع القراءة الايقونة على شكل كتاب مفتوح وهذي مشكلة في الروم السابق ايضا وخاصية هذا المود ان الشاشة ماتغلق ولو كان التلفون جنبك اما smart stay فيجب ابقاء التلفون نصب عينيك لانها تعتمد على العين اتمنا انك فهمتني حبيبي

بالاضافة الى انني اذا اردت ارسال صور عن طريق واي فاي لايرسل وكمان لايستقبل

افدني في هذا الله يخليك
اخى الفاضل بصراحة انا لم اجرب هذه الخاصية من قبل ولكن بالنسبة للخاصية فانا لم اسمع من قبل عنها وبعد معرفة وظائفها تبين التالى

هنالك خاصية Reading Mode والذي يسمح لك بضبط النصّ بحيث يكون مريح من ناحية القراءة أو أختيار النصّ والصور كما تحب

وهذه هى وظيفة الخاصية واكيد هى تعمل ولكنى لم اجربها لذلك فلم استطيع افادتك كل الافادة تاكد من الاعضاء ايضا لعلم يكون من مجربين هذه الخاصية ويفيدوك وبالنسبة للوااى فاى وضح اكتر هل تقصد الواى فاى دايركت ام ماذا
Mr-MoDy غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر Mr-MoDy على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة

اعلان