موقع الكمبيوتر الكفي
موقع الكمبيوتر الكفي

العودة   الكمبيوتر الكفي > منتديات Google Android > منتدى هواتف Google Android العام
التسجيل انظمة المنتدى التقييم التجاري التعليمات قاعة المؤتمرات محرك البحث

للتذكير فقط ....

رسالة وداع للجميع واعلان اغلاق الموقع
رد

قديم 10-04-2012, 01:35 PM   #76
Ahmad Helmy
عضو اساسي

الصورة الرمزية Ahmad Helmy

مشاركات الشكر: 2,256
شكر 880 مرات في 500 مشاركات

ربنا يريحك ويوفقك لما تختار ..... ان شاء الله تجيب الاصلح والافضل لاستخدامك

بس حقولك علي حاجه .... كلمه فى سرك انا مش بحب اي نوع من انواع اتش تي سي (هههههههه) شكلها بحس انه كئيب , طبعا ده رايي مع الاحترام الكامل لكل الاصدقاء اللي بيحبوها .... لكن بصراحه دعمها وامكانيات اجهزتها كويس جدا
وبكل امانه دعم السامسونج لاجهزته كبير جدا واصلا اجهزته الجديده بدأ من جالاكسي اس1 كبير جدا والاجهزة سلسه جدا فى الاستخدام والكفائه عاليه .... وممكن طبعا تلاقي بها بعض المشاكل ... ده طبيعي لان عالم الالكترونيات والتنافس لازم حتلاقي بعض المشاكل

واهم حاجه فى الموبايل الحديث انه يكون سريع وسعته الداخليه كبيره .... وكفائة تشغيله عاليه

بالتوفيق

Ahmad Helmy غير متصل   رد مع اقتباس

اعلان

قديم 10-04-2012, 05:22 PM   #77
Ahmad Helmy
عضو اساسي

خد يا سيدي ...... ده احد التعليقات من احد الاخوه هنا فى المنتدي اشتري الجهازين ..... يارب تستفيد منها
"هلا اخوي بما انك طرحت سؤالك راح تلقى اجوبة كثيرة ممكن تجعلك في حيرة من امرك ومشكلتك انك طرحت 3 اخيارات لثلاثة اجهزة مختلفة في موضوع خاص بالنوت فقط ، لكن راح اجاوب بقدر المستطاع بما اني املك النوت وجهاز الإكسبيريا اس الجديد من سوني في الوقت الحاضر ولله الحمد .
جهاز النوت وجدت فيه ضالتي المنشودة كنت ابحث عن جهاز يرضيني ويرضي رغباتي واحتياجاتي بحكم عملي وخبرتي البسيطة في البرمجة ، ممكن ابالغ لو قلت لك ان النوت اعطاني اكثر من هذه الرغبات والإحتيجات ، جهاز عملي بأداء يفوق التوقعات قلما تجدها في اي جهاز اخر في الوقت الراهن ، الجهاز الوحيد الذي تجد فيه جميع المواصفات والمميزات وكل يوم تكتشف شي جديد ، ويغنيك عن التفكير في اي جهاز اخر لفترة طويلة ، بالنسبة لي اجمل مافي النوت حجم الشاشة ودقة الوانها ووضوحها ، كبرمجة تقدر تعمل فيه كل الا يخطر على بالك ، كتصفح من افضل الاجهزة في تصفح الانترنت بسرعة اداء جدا رائعة ، بالنسبة للألعاب بصراحة لم اجربها حيث انها لاتستهويني لكن ممكن احد الاخوة يستطيع ان يفيدك بها لكن جهاز النوت يوجدفيه معالج الروسوميات المسمى بال Gbu داخل رقائق تسمى بال400mp chipset exynos 4210 صنع سامسونج لها عدة وظائف عرض الصور والتعامل مع الرسوميات والبيانات ا لخاصة للألعاب وهي تعتبر من اقوى المعالجات في الوقت الراهن ، بالنسبة للتصوير بالكامير 8 Mp مع صور جدا رائعة و تسجيل الفيديو 1080Mp,Full hd at30fps وخاصية القلم الذي يتميز به النوت اتركك انت تكتشفها لانها بحر ملئ بالألئ . والقرار الاخير يعود لك .

بالنسبة لجهاز السوني بحكم اني امتلكته من اسبوعين تقريبا ، جهاز جدا رائع انيق لدرجة صعب اصفها ، خامته جدا رائعة اداءه قوي جدا سريع جدا في الاستجابة واللمس وضوح الشاشة جميل جدا فيه ميزة ممتازة الااضاءة السفلية حول ال subkeys جميلة جدا خاصة في الظلام وتستطيع ان ترى طرف اصابعك خلف الجهاز بالاضافة ميزة الاضاءة عند الشحن الون الاحمر واللون الاخضر وهذه ميزة جدا رائعة ومفيدة ، يعيب الجهاز ضعف الواي فاي والبطارية لكن التحديث الاخير لاحظت تحسن جيد في اداء البطارية اما الواي فاي مازالت كما هي لكن سوني اجمل مافيها الدعم السخي لاجهزتها والأكسسورات التي تاتي مع الجهاز .
تحياتي
"

قديم 10-04-2012, 05:40 PM   #78
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

مشاركات الشكر: 283
شكر 1,142 مرات في 471 مشاركات

تم شراء الجلاكسى نوت
باركولى
بصراحة انا شوفت صورة من الون اكس فى كارفور عاملاه الشركة كشكل الاصلى عشان اللى عايز يشوف شكله وحجمه وكدة
وشوفت الاتش تى سى سنسنيشن اكس اى برضه حلو
وشوفت الاكسبيريا الكئيب بصراحة فى شكل نظامه من جوة تحس ان الشاشة مش مرتاحة خالص وطويلة ده الجلاكسى ايس كان احسن منها فى راحة الشكل وتحس انه متناسق انما الاكسبيريا اس تحس انه غريب مرتحتش بصراحة
النوت حسيت انى ماسك جهاز مريحنى وحجمه المرادى بصيت ليه من جهة اخرى وجربته واشتغلت عليه لقيته سلس جدا والقلم استجابته سريعة جدا وكمان قالولى ان الدعم لاكثر من تحديث لجوجل حيأتى له لانه كامكانيات حلوة جدا وتستجاب لاى تحديث وبصراحة ارتحتله
وشكرا لكل اللى ساعدونى هنا وبجد انتم احسن ناس اتكلمت معاها وشكرا يا شيكو وصدقنى الاكسبيريا شكله غريب مش مريح وانتا اكيد وراحتك وربنا يوفقك
جيبته اللون الاسود لانه شيك جدا ومبين شكل ضهر الجهاز

milan007 غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر milan007 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 10-04-2012, 06:09 PM   #79
صقر لحيان
عضو اساسي

الصورة الرمزية صقر لحيان

مشاركات الشكر: 393
شكر 860 مرات في 438 مشاركات

الف مبروووووووك

صقر لحيان غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر صقر لحيان على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 10-04-2012, 06:34 PM   #80
Ahmad Helmy
عضو اساسي

الف الف مبروك وان شاء الله تفرح بيه وتاخد خيره ويساعدك فى شغلك وفى حياتك الخاصه
بس اختيار موفق
وخلي بالك انك حتلاقي تحديث له سريع بمجرد ما توصله بالكيز

الف مبروك

قديم 10-04-2012, 06:40 PM   #81
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

الله يبارك فيكم يا شباب
وتحديث لكام وهل يتم تحديثه للايس كريم امتا؟ بس هو جهاز وهم انا مش عارف اعمل حاجة غير انى اشتغل عليه

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 07:40 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 07:39 PM ---------

هو كدة غالى ولا لا؟ 3850 بالجراب وكابل لتوصيل الفلاشة او الماوس

قديم 10-04-2012, 07:21 PM   #82
صقر لحيان
عضو اساسي

الصورة الرمزية صقر لحيان

مشاركات الشكر: 393
شكر 860 مرات في 438 مشاركات

سعره مقارنة بسعر السعودية لا غالي ولا رخيص ( طبعاً بالنسبة للشراء من الامكن المعروفة مثل جرير)
+

بخصوص الاي سكريم راح ينزل له لكن متى الله اعلم

صقر لحيان غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 10-04-2012, 08:21 PM   #83
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقر لحيان مشاهدة المشاركة
سعره مقارنة بسعر السعودية لا غالي ولا رخيص ( طبعاً بالنسبة للشراء من الامكن المعروفة مثل جرير)
+

بخصوص الاي سكريم راح ينزل له لكن متى الله اعلم
طب تمام ريحتنى
قديم 10-04-2012, 09:55 PM   #84
sheko6000
عضو جديد

مشاركات الشكر: 0
شكر 13 مرات في 8 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة milan007 مشاهدة المشاركة
تم شراء الجلاكسى نوت
باركولى
بصراحة انا شوفت صورة من الون اكس فى كارفور عاملاه الشركة كشكل الاصلى عشان اللى عايز يشوف شكله وحجمه وكدة
وشوفت الاتش تى سى سنسنيشن اكس اى برضه حلو
وشوفت الاكسبيريا الكئيب بصراحة فى شكل نظامه من جوة تحس ان الشاشة مش مرتاحة خالص وطويلة ده الجلاكسى ايس كان احسن منها فى راحة الشكل وتحس انه متناسق انما الاكسبيريا اس تحس انه غريب مرتحتش بصراحة
النوت حسيت انى ماسك جهاز مريحنى وحجمه المرادى بصيت ليه من جهة اخرى وجربته واشتغلت عليه لقيته سلس جدا والقلم استجابته سريعة جدا وكمان قالولى ان الدعم لاكثر من تحديث لجوجل حيأتى له لانه كامكانيات حلوة جدا وتستجاب لاى تحديث وبصراحة ارتحتله
وشكرا لكل اللى ساعدونى هنا وبجد انتم احسن ناس اتكلمت معاها وشكرا يا شيكو وصدقنى الاكسبيريا شكله غريب مش مريح وانتا اكيد وراحتك وربنا يوفقك
جيبته اللون الاسود لانه شيك جدا ومبين شكل ضهر الجهاز
كفارةةةةةة يا راااااجل الف مبروك على الجهاز وتدوبه بالعافية ان شاء الله والجهاز حلو مفيش كلام ولا يقل ابداً عن اي جهاز اتكلمنا عنه بل وحجم الشاشة ميزة كبيرة بس أنا عن نفسي مقدرش اشيل جهاز بالحجم ده ابداً، بالنسبة للإكسبيريا انا صراحه حبيته وجربته ومقتنع فيه جداً

بالنسبة للسعر، خطيبتي لسه اخوها شاريلها النوت من السعودية عامل 2200 ريال يعني 3550 يعني مش فارقة كتير اوي ...
sheko6000 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 11-04-2012, 01:10 AM   #85
Ahmad Helmy
عضو اساسي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة milan007 مشاهدة المشاركة
الله يبارك فيكم يا شباب
وتحديث لكام وهل يتم تحديثه للايس كريم امتا؟ بس هو جهاز وهم انا مش عارف اعمل حاجة غير انى اشتغل عليه

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 07:40 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 07:39 PM ---------

هو كدة غالى ولا لا؟ 3850 بالجراب وكابل لتوصيل الفلاشة او الماوس
التحديث في الموديولات الداخليه وبعض التحديثات المرئيه مثل زيادة سطر فى الكيبورد وتغير نظام الكيبورد لكي يتلائم مع اليد الواحده وممكن ان تختارالكيبورد لليد اليمني او اليسري
وحيتح
بالنسبة للسعر بتاعك ...... ممتااااز جدا بالنسبة للاسعار فى مصر لان الجالاكسي نوت سعره بالضمان الايام دي =5000ج ومن غير ضمان =4300ج .... وبدون اضافات
طبعا انا نفسي الاقي الكابل بتاع الماوس والفلاشه.... ياريت تقولي بكام ومنين

الف مبروك
قديم 11-04-2012, 01:58 AM   #86
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko6000 مشاهدة المشاركة
كفارةةةةةة يا راااااجل الف مبروك على الجهاز وتدوبه بالعافية ان شاء الله والجهاز حلو مفيش كلام ولا يقل ابداً عن اي جهاز اتكلمنا عنه بل وحجم الشاشة ميزة كبيرة بس أنا عن نفسي مقدرش اشيل جهاز بالحجم ده ابداً، بالنسبة للإكسبيريا انا صراحه حبيته وجربته ومقتنع فيه جداً

بالنسبة للسعر، خطيبتي لسه اخوها شاريلها النوت من السعودية عامل 2200 ريال يعني 3550 يعني مش فارقة كتير اوي ...
على فكرة كنت لحد اخر لحظة محتار لحد لما فتحته واشتغلت عليه وحطيته بجيبى دخل عادى واللى ساعدنى انه رفيع وصورته روعة بجد والوانها ملهاش حل وكل حاجة حلوة فيه وكمان الكابل كنت محتاجه جدا بتاع تركيب فلاشة او ماوس اخدته معاه وجراب اللى بيقفل الشاشة وكدة وسعره حلو كدة ده فى حد عامل سعره 4200 ومن غير ضمان وده بضمان بالسعر ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmad Helmy مشاهدة المشاركة
التحديث في الموديولات الداخليه وبعض التحديثات المرئيه مثل زيادة سطر فى الكيبورد وتغير نظام الكيبورد لكي يتلائم مع اليد الواحده وممكن ان تختارالكيبورد لليد اليمني او اليسري
وحيتح
بالنسبة للسعر بتاعك ...... ممتااااز جدا بالنسبة للاسعار فى مصر لان الجالاكسي نوت سعره بالضمان الايام دي =5000ج ومن غير ضمان =4300ج .... وبدون اضافات
طبعا انا نفسي الاقي الكابل بتاع الماوس والفلاشه.... ياريت تقولي بكام ومنين

الف مبروك
بص هو الكابل ده انا اخدته من كارفور مع الموبايل هدية والجراب بس بينزل مع جهاز نوكيا N8 كابل زيه وفى محلات كتير بتبيعه فردى ب35 جنيه
انا فى اسكندرية لو عايز حد يبقا سيلكت اللى سان ستيقانو او شارع شاكور كله طبعا
العضو التالي يشكر milan007 على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 11-04-2012, 06:48 PM   #87
ramy01011
عضو اساسي

مشاركات الشكر: 245
شكر 742 مرات في 456 مشاركات

اخبار التصوير اية

ramy01011 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 11-04-2012, 07:18 PM   #88
stinky dentist
عضو جديد

مشاركات الشكر: 26
شكر 32 مرات في 22 مشاركات

Compare phones

تفضل اخى
دا ممكن يساعدك

الدمج الآلي للمشاركات المتعاقبة التي لم يكن بينها 24 ساعه --------- هذه المشاركة اضيفت في 08:18 PM ----------- المشاركة السابقة اضيفت في 08:04 PM ---------

تقريبا مساعدتى جت متاخره
برووووووووووووووك عليك

stinky dentist غير متصل   رد مع اقتباس
العضو التالي يشكر stinky dentist على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 11-04-2012, 08:06 PM   #89
Ahmad Helmy
عضو اساسي

وياريت تستمتع بالتصوير بالكاميرا الاماميه .... لانها فعلا نقيه ... وانا باستخدمها كانها مرايه هههههههه وانا بسرح شعري او اتابع شكل الملابس قبل اجتماع

قديم 11-04-2012, 08:15 PM   #90
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
وياريت تستمتع بالتصوير بالكاميرا الاماميه .... لانها فعلا نقيه ... وانا باستخدمها كانها مرايه هههههههه وانا بسرح شعري او اتابع شكل الملابس قبل اجتماع
جربتها وملهاش حل
بص الجهاز كله جامد جدا مفهوش غلطة بصراحة
قديم 11-04-2012, 08:45 PM   #91
Ahmad Helmy
عضو اساسي

ولو عايز تحس بالمتعه مع العملاق ده .............. اشترك فى باقة انترنت او خليه موصل مع الواي فاي ونزل البرامج حتلاقيها كتير جدا والالعاب حتلاقيها جميله جدا
انا شخصيا منزل برامج حساب الاطوال وبستخدمه فى شغلي
ولما جيت اشرح للكهربائي ازاي يعملي شقتي شرحتلو علي النوت وفتحت نوته وقعدت ارسم واوضحله الطريق والحمد لله فهم
وكمان السباك كان نفس الحكايه وورتله التصميم اللي انا عملته للحمام والمطبخ (ههههههه) سهلي حاجات كتير فى الحياه العمليه ... الحمد لله

قديم 11-04-2012, 09:51 PM   #92
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
ولو عايز تحس بالمتعه مع العملاق ده .............. اشترك فى باقة انترنت او خليه موصل مع الواي فاي ونزل البرامج حتلاقيها كتير جدا والالعاب حتلاقيها جميله جدا
انا شخصيا منزل برامج حساب الاطوال وبستخدمه فى شغلي
ولما جيت اشرح للكهربائي ازاي يعملي شقتي شرحتلو علي النوت وفتحت نوته وقعدت ارسم واوضحله الطريق والحمد لله فهم
وكمان السباك كان نفس الحكايه وورتله التصميم اللي انا عملته للحمام والمطبخ (ههههههه) سهلي حاجات كتير فى الحياه العمليه ... الحمد لله
انا فعلا اشتركت فى باقة انترنت وكمان عندى واى فاى بس انا شغال بالباقة عشان لما انزل ولا حاجة
بس سؤال هو في برامج معينة ليه أو العاب ليه ؟
انا سمعت ان لعبة انجرى بردز سبيس الجديد لها نسخة للنوت انا نزلت اللعبة من الماركت بس هل هى دى النسخة المخصصة ليه ولا العادية ؟
وهو بجد جهاز باشا انا بالجهاز ده معنديش فكر انى ممكن اغيره الا كمان كام سنة لان حجمه وشاشته على ما اعتقد حيفضلوا واخدين وضعهم طول السنين اللى جاية وكمان الهارد وير بتاعه واالامكانيات بتاعته ممتازة ومن ساعة ما جيبته وانا شغال عليه ومفيش اى تهنيج او اى ثقل فى شغله
قديم 12-04-2012, 12:11 PM   #93
Ahmad Helmy
عضو اساسي

الحمد لله انك مبسوط بيه .......... بالنسبة للعبه "انجري بيرد" انا منزل النسختين .... النسخه العاديه المعروفه والتانيه نسخة الفضاء وشغالين كويس جدا وممتعين جدا والحمد لله ..... انا منزل 9 لعب وجمال جدا
اما لو عايز مزيد من الالعاب او البرامج خش علي http://www.play.google.com حتلاقي كل ماتحتاجه وحيقولك انه مطابق لجهازك لا لأ .... بس طبعا ياريت تكون سجلت حساب ليك علي جووجل

- خلي بالك لا تتوقع فى التكنولوجيا القليل..... ممكن ينزل موبايل كمان شهر او اكتر ويكون وهمي وتقول بلا نوت بلا وجع دماغ انا حجيب الجديد !!!! لكن فعلا استمتع بجهازك لاكبر درجه ..... وكمان سنه روح غيره بجهاز جديد انت تكون مرتاحله وادفع فرق بسيط ..... ونصيحه لو مريحك بلاش تغير واستمر عليه الى ان يتلف ... (ربنا يباركلك فيه)

قديم 12-04-2012, 01:35 PM   #94
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
الحمد لله انك مبسوط بيه .......... بالنسبة للعبه "انجري بيرد" انا منزل النسختين .... النسخه العاديه المعروفه والتانيه نسخة الفضاء وشغالين كويس جدا وممتعين جدا والحمد لله ..... انا منزل 9 لعب وجمال جدا
اما لو عايز مزيد من الالعاب او البرامج خش علي http://www.play.google.com حتلاقي كل ماتحتاجه وحيقولك انه مطابق لجهازك لا لأ .... بس طبعا ياريت تكون سجلت حساب ليك علي جووجل

- خلي بالك لا تتوقع فى التكنولوجيا القليل..... ممكن ينزل موبايل كمان شهر او اكتر ويكون وهمي وتقول بلا نوت بلا وجع دماغ انا حجيب الجديد !!!! لكن فعلا استمتع بجهازك لاكبر درجه ..... وكمان سنه روح غيره بجهاز جديد انت تكون مرتاحله وادفع فرق بسيط ..... ونصيحه لو مريحك بلاش تغير واستمر عليه الى ان يتلف ... (ربنا يباركلك فيه)
حكاية حساب جوجل دى انا كان معايا على فكرة جلاكسى ايس من سنة فأكيد عندى حساب والماركت ده حافظه بس بالنسبة للالعاب انا كنت سمعت ان فى العاب وحاجات نازلة لحجمه
وحكاية انى اغيره خلاص بقا كفاية كدة الجهاز ده مفهوش اى مشاكل اطلاقا وكمان حجمه كفاية انى استمر بيه لفترة لان الاغلبية كان بيغير الجهاز للحجم والامكانيات والشاشة انما ده مفهوش اى حاجة
وحكاية ان لما ينزل جهاز جديد ينفع اغيره بيه ده يعنى لو حبيت اغيره فى حد بيبدل وبدفع فرق بسيط هنا فى مصر ؟
قديم 12-04-2012, 04:47 PM   #95
Ahmad Helmy
عضو اساسي

^^^^^^^^^^^
ايوه والمحل اسمه برضه ميلان بس شرط يكون الموبايل بحاله جيده وبالعلبه بتاعته
اما حساب جوجل فممكن تحط نفس الحساب القديم

قديم 12-04-2012, 04:58 PM   #96
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
^^^^^^^^^^^
ايوه والمحل اسمه برضه ميلان بس شرط يكون الموبايل بحاله جيده وبالعلبه بتاعته
اما حساب جوجل فممكن تحط نفس الحساب القديم
اسمه ميلان ده كدة حاخد منه الجهاز الجديد من غير فرق
ههههههههههههههههههه
فانه مكان المحل ؟
واكيد حساب جوجل هو واحد
وربنا يباركلك بجد
قديم 12-04-2012, 05:25 PM   #97
Ahmad Helmy
عضو اساسي

المحل موجود فى اخر شارع فيصل وعنده تشكيله من تقريبا جميع الموديلات الجديده والتابلت

وكفاية اني اتعرفت عليك .... ايد واحده

العضو التالي يشكر Ahmad Helmy على مشاركته الطيبة ويطلب المزيد من هذه المشاركات الرائعة
قديم 12-04-2012, 05:33 PM   #98
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

طب تمام
بس انا كدة عشان اغيره
اجى للقاهرة
انا فى الاسكندرية

قديم 12-04-2012, 05:49 PM   #99
Ahmad Helmy
عضو اساسي

ده لما تكمل معاه سنه ان شاء الله علي خير..... بعدها ابقا تعالي شرفنا هنا

قديم 12-04-2012, 06:27 PM   #100
milan007
عضو اساسي

الصورة الرمزية milan007

اقتباس:
ده لما تكمل معاه سنه ان شاء الله علي خير..... بعدها ابقا تعالي شرفنا هنا
اكيد انشالله بس ده لو اصلا زهقت منه او مليت لانه بصراحة مش عارف اسيبه بفضل شغال بيه لحد لما انام وبالذات الرسم سلس جدا وممتع جدا

والقاهرة اصلا مشرفة ومنورة بيك وبأهلها
رد

العبارات الاستدلاليه
الايسكريم, الانترنت, البطارية, العاب, اريكسون, اندرويد, اكسبيريا, برامج, بطارية, galaxy, google, htc, htc one, سامسونج, سوني, sony, xperia, youtube, نوت