موقع الكمبيوتر الكفي
موقع الكمبيوتر الكفي

العودة   الكمبيوتر الكفي > منتديات ايفون iPhone و الايباد iPad و الايبود iPod > منتدى الترقيات لأجهزة iPhone / iPod / iPad > ترقيات iPhone للاجهزة المغلقة
التسجيل انظمة المنتدى التقييم التجاري التعليمات قاعة المؤتمرات محرك البحث

للتذكير فقط ....

رسالة وداع للجميع واعلان اغلاق الموقع
رد
 
أدوات الموضوع
قديم 30-04-2012, 11:00 PM   #1
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: 11-06-2011
الدولة: الكويت
المشاركات: 27
مشاركات الشكر: 18
شكر 41 مرات في 17 مشاركات
بخصوص فتح اجهزة at&t

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


اناا كلمت الشركه من مده اسبووع او اكثرر .. وكنت نااطر الرد بس مااوصل شي ..

شلت شريحة الجيفي وركبت الخط بدونهاا والويرلس بالهاتف شغال شبكت التلفوون على الكمبيوتر وشغلت الايتونز طلعلي على التلفون الهاتف يحتااج للتنشيط واعاد الهاتف الاتصال بشبكة الويرلس مدة دقيقه الى ثلاث دقائق ثم اشتغل الخط طبيعي من دوون الحاجه للجيفي ... ومن دوون وصول اي رد منهم

راى شخصي اللي مر علي اتصال فيهم مدة اسبووع او اكثرر يجررب .. وان شااء الله يكون الجهاز مفتووح من دون انتظار الرد منهم

abo.jraah غير متصل   رد مع اقتباس

اخر 5 مواضيع للعضو abo.jraah
الموضوع الاقسام الرد الاخير للعضو الردود مشاهده اخر مشاركة
بخصوص فتح اجهزة at&t ترقيات iPhone للاجهزة المغلقة flight13 8 1571 30-04-2012 11:00 PM


اعلان

قديم 01-05-2012, 01:04 AM   #2
mfarid_inbox
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: 27-04-2008
الدولة: Egypt
المشاركات: 45
مشاركات الشكر: 4
شكر 12 مرات في 5 مشاركات

حدث معي نفس الكلام

mfarid_inbox غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2012, 01:49 AM   #3
لعيون حايرة
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: 23-02-2011
الدولة: الدمام
المشاركات: 21
مشاركات الشكر: 0
شكر 1 مرة في 1 مشاركة

سويتهااا بس مافيه فايده
رغم مر على اتصالي فيهم ١٠ ايام

تحياتي

لعيون حايرة غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2012, 02:07 PM   #4
Hussam Orfali
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: 22-03-2011
الدولة: syria
المشاركات: 34
مشاركات الشكر: 3
شكر 1 مرة في 1 مشاركة

هذا الكلام صحيح 100%

Hussam Orfali غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2012, 07:51 PM   #5
troy_yy
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: 01-01-2010
الدولة: ليبيا
المشاركات: 75
مشاركات الشكر: 30
شكر 30 مرات في 12 مشاركات

اللى ما وصل له شئ يتصل بالشركة تانية ويعطيهم رقم الكيس اللى تم تسجيلها عند الاتصال بالشركة اول مرة،، تكرار الطلب اكثر من مرة له نتائج سلبية ،، الافضل تقوم بالمراجعة باستخدام رقم الكيس،،

troy_yy غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-05-2012, 08:46 AM   #6
sam_pon
عضو نشط
 
تاريخ التسجيل: 27-07-2007
الدولة: الدوحة ــ قطر
المشاركات: 252
مشاركات الشكر: 116
شكر 81 مرات في 62 مشاركات

خلاص يا شباب

at&t انهت عرضها واصبح من الضروري ان يكون لديك حساب لديهم

يا حظ اللي لحقوا يفتحوا تليفوناتهم

ويا سوء حظ اللي ما لحقوا

sam_pon غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-05-2012, 11:58 AM   #7
skull233h
عضو جديد
 
الصورة الرمزية skull233h
 
تاريخ التسجيل: 01-07-2009
الدولة: العراق
المشاركات: 68
مشاركات الشكر: 23
شكر 38 مرات في 28 مشاركات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam_pon مشاهدة المشاركة
خلاص يا شباب

at&t انهت عرضها واصبح من الضروري ان يكون لديك حساب لديهم

يا حظ اللي لحقوا يفتحوا تليفوناتهم

ويا سوء حظ اللي ما لحقوا
هل أنت متأكد أخي وما هي مصادرك ,,, يمعود أفزعتني
skull233h غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-05-2012, 02:28 PM   #8
flight13
عضو جديد
 
الصورة الرمزية flight13
 
تاريخ التسجيل: 07-04-2008
الدولة: jordan
المشاركات: 30
مشاركات الشكر: 0
شكر 5 مرات في 3 مشاركات

لقد استلمت رسالتين من at&t
*الاولى من Icare3@amcustomercare.att-mail.com , و كانت بتاريخ 24/4

Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding your request for the device unlock code for the iPhone. My name is Cazz Abernathy, and I am happy to help you with your inquiry.
After reviewing your e-mail, per your request for the device unlock code for the iPhone I have submitted the following case number CM20120424_39969652 with an estimated resolution date of 5/02/2012.
Once the case is resolved, we will be attempting to contact you by e-mail on or before the close of the next business day Monday through Friday. This would be 9p.m Eastern Time, 8p.m Central Time, 7p.m Mountain Time, or 6p.m Pacific Time. We want to ensure that we provide you with total resolution for your concerns.
*الثانيه بتاريخ امس من unlockintl@amcustomercare.att-mail.com

Thank you for taking the time to e-mail AT&T.

AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:
• The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for their account.
• The iPhone was designed for use on AT&T’s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied
• The iPhone has not been reported lost or stolen.

Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as they owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.

**AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and for a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.
لا ادري من هو الايميل الصحيح او المعتمد عندهم

flight13 غير متصل   رد مع اقتباس
رد

العبارات الاستدلاليه
at&t, الايتونز, شريحة


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 


الانتقال السريع إلى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +3. الساعة الآن 02:50 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.